HİPP BabyClub ile ilgili Sık Sorulan Sorular

Hesabınızın oluşturulmasından silinmesine kadar – HİPP BabyClub ile ilgili en sık sorulan soruları burada bulabilirsiniz.

Bu sayfada bulamadığınız bir sorunuz var ise bize irtibat formu ile ulaşabilirsiniz.


Onaylama linki alamazsam veya aldığım link çalışmıyorsa ne yapmalıyım?

Onaylama linki alamazsam veya aldığım link çalışmıyorsa ne yapmalıyım?

Aktivasyon linkinin gönderilmesi bir kaç dakika sürebilir. Lütfen biraz sabırlı olun ve daha sonar tekrar elektronik posta kutunuzu kontrol edin. Linki bir kaç dakika sonra posta kutunuzda bulamazsınız lütfen spam klasörünüzü kontrol edin ve posta kutunuzun dolu olup olmadığına dikkat edin.

Lütfen linki kopyalayın ve tarayıcınızın adres satırına yapıştırın. Linkin buna rağmen çalışmaması durumunda lütfen HİPP Ebeveyn servisine başvurun. Bu durumda hesabınızı memnuniyetle aktifleştireceğiz.

“Bu elektronik posta adresi daha önce alınmış”ın anlamı nedir?

“Bu elektronik posta adresi daha önce alınmış”ın anlamı nedir?

Bu durumda söz konusu elektronik posta adresiyle bizde daha önce kayıtlı görünüyorsunuz. Arzu ederseniz size parolamı unuttum linki altında kullanıcı adınızı ve yeni bir parola gönderebiliriz.

Kullanıcı adımı ve/veya parolamı unuttuğumda ne yapmalıyım?

Kullanıcı adımı ve/veya parolamı unuttuğumda ne yapmalıyım?

HİPP BabyClub kullanıcı adınızı veya buna ait parolanızı mı unuttunuz? O halde şu talimatları takip ediniz:

Bu link altındaki “Parolamı unuttum” fonksiyonunu kullanın. HİPP BabyClub hesabınızı oluşturmuş olduğunuz elektronik posta adresini giriniz. Bunun üzerine size içinde bir link bulunan bir elektronik posta gösterilecektir. Elektronik postanın içinde belirtilen linke tıklayın veya bu linki olduğu gibi tarayıcınızın adres satırına yapıştırınız. Açılan sayfada kullanıcı adınız gösterilecektir. Bu sayfada kendiniz yeni bir parola belirleyebilirsiniz. Bunu yaparken lütfen güvenlik açısından aşağıdaki parola kurallarına uyunuz.

Yardım! Parolam çalışmıyor!

Yardım! Parolam çalışmıyor!

Parolanızla ve Hipp BabyClub hesabınıza erişimle ilgili sorun yaşamanız halinde ilk önce kaydettirmiş olduğunuz en son oluşturduğunuz parolanızı kullanıp kullanmadığınızı kontrol etmenizi rica ediyoruz. Bu konuda emin değilseniz yukarıda tarif edilmiş olan “Parolamı unuttum” fonksiyonunu kullanmanızı öneririz. Parolanızı veya kullanıcı adınızı kopyalarken aynı anda boş karakterleri de birlikte kopyalamamanızı rica ediyoruz.

Elektronik posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Elektronik posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Lütfen Hipp BabyClub’a giriş yapın ve profilim’e gidin.

Kullanıcı adımı değiştirebilir miyim?